باهوش

مطالب جذاب ، خواندنی و آموزشی

بخش اول از فصل اول کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه – گنجینه ای در درون شما

  • ۱۶:۵۵

بخش اول از فصل اول کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه – گنجینه ای در درون شما

 

اگر چشم های ذهنی خود را باز کنید و گنجینه بی نهایت را در درون خود ببینید ، ثروت بی نهایت در اطراف شما وجود دارد.

در درون شما یک معدن طلا وجود دارد که از آن می توانید همه چیز مورد نیاز خود را برای زندگی با شکوه ، با نشاط و وفور استخراج کنید.

بسیاری از آنها به خواب رفته اند زیرا در مورد این معدن طلای هوش بی نهایت و عشق بی حد و مرز در درون خود نمی دانند.

هرچه می خواهید ، می توانید بدست بیاورید

یک قطعه فولادی مغناطیس شده حدود دوازده برابر وزن خود را بالا می برد و اگر این قطعه از فولاد را از حالت مغناطیس خارج کنید ، حتی یک پر نیز نمی تواند بلند کند.

به همین ترتیب ، دو نوع انسان وجود دارد. انسانی که مغناطیسی شده و سرشار از اعتماد به نفس و ایمان است. او می داند که برای پیروزی و موفقیت به دنیا آمده است.
اما نوع دیگری هم وجود دارد که غیر مغناطیسی است.

او پر از ترس و تردید است. فرصتها می آیند و او می گوید ، " ممکن است شکست بخورم. ممکن است پول خود را از دست بدهم. مردم به من می خندند. "

این نوع انسان در زندگی خیلی پیشرفت نخواهد کرد. زیرا اگر پیشرفت می ترسد، در جایی که هست درجا خواهد زد.به سادگی در جایی که می ماند می ماند.

مهمترین راز دوران

به نظر شما مهمترین راز دوران و اعصار چیست؟ راز انرژی اتمی؟ انرژی هسته ای گرمایی؟ بمب نوترون؟ سفر بین سیاره‌ای؟ نه - هیچ یک از اینها نیست. پس ، این راز بزرگ چیست؟

کجا می توان این راز را کشف کرد و چطور می توان آن را به کار بست؟ جواب خیلی خیلی ساده است.

این راز شگفت انگیز و معجزه آسا در ذهن ناخودآگاه است ، و آن آخرین جایی است که بیشتر مردم آن را جستجو می کنند.

قدرت اعجاب انگیزه ضمیر ناخودآگاه

شما می توانید در زندگی خود قدرت ، سلامت ، ثروت، شادی و لذت بیشتر را با ارتباط با قدرت نهان ذهن ناخودآگاه خود بدست آورید.

لازم نیست که این قدرت را بدست آورید، شما همین الان هم مالک آن هستید. اما، باید یاد بگیرید که چطور از آن استفاده کنید. باید یاد بگیرید که که چطور آن را بفهمید تا در تمام بخش های زندگی خود آن را بکار بگیرید.

اگر تکنیک های ساده و فرآیندهای این کتاب را دنبال کنید، می توانید دانش و فهم لازم را بدست بیاورید.

همین الان تصمیم بگیرید که زندگی خود را غنی تر، بزرگ تر و شگفت انگیز تر از گذشته کنید.

در عمق ضمیر ناخودآگاه شما، خرد، قدرت و منبع تمام چیزهایی که نیاز دارید نهفته است که منتظر توسعه و بیان است. همین الان شروع کنید که پتانسیل های عمیق ذهن خود را بشناسید.

شما می توانید افکار و ایده های جدید دریافت کنید و این به شما امکان می دهد تا اختراعات جدیدی را انجام دهید ، اکتشافات جدیدی انجام دهید یا کتاب و نمایشنامه بنویسید.

علاوه بر این ، هوش بی نهایت در ناخودآگاه شما می تواند دانش خارق العاده ای از طبیعت اصلی به شما منتقل کند. این می تواند برای شما آشکار شود و راه را برای بیان کامل و مکان واقعی در زندگی شما باز کند.

از طریق ذهن ناخودآگاه خود می توانید یک همراه ایده آل و همچنین همکار یا شریک تجاری مناسب خود را جذب کنید.

ضمیر ناخودآگاه می تواند خریدار مناسبی را برای خانه شما پیدا کند و تمام پول موردنیاز شما را فراهم کند و آزادی مالی را همانطور که قلب شما می خواهد ، بدست آورد.

این حق شماست که این دنیای درونی اندیشه ، احساس و قدرت ، نور ، عشق و زیبایی را کشف کنید. اگرچه نامرئی است ، نیروهای آن قدرتمند هستند.

در ذهن ناخودآگاه خود می توانید راه حل هر مشکلی و علت هر اثری را بیابید.

از آنجا که می توانید قدرت های پنهان پیدا کنید ، به قدرت و خرد لازم برای پیشرفت در امنیت ، نشاط و تسلط دست می یابید.

من دیده ام که نیروی ناخودآگاه مردم را از حالت فلج شده بلند می کند و آنها را یکبار دیگر کامل و نیرومند می‌کند و آنها را آزاد می کند که به دنیای بیرون بروند تا سعادت ، سلامتی و ابراز شادی را تجربه کنند.

در ناخودآگاه شما یک قدرت معجزه آسا وجود دارد که می تواند ذهن آشفته و قلب شکسته را التیام بخشد. ناخودآگاه می تواند درب زندان ذهن را باز کند و شما را آزاد کند، می تواند شما را از انواع پیوندهای مادی و جسمی آزاد کند.

ضرورت اساس کار

پیشرفت اساسی در هر زمینه ای از تلاش ، در صورت عدم وجود بستر و اساس کار ، غیرممکن است. شما می‌توانید در عملکرد ذهن ناخودآگاه خود ماهر شوید.

شما می توانید قدرت این بخش از ذهن خود را با بدست آوردن نتایج ملموس درک کنید.

به عنوان یک شیمیدان سابق ، می خواهم خاطرنشان کنم که اگر هیدروژن و اکسیژن را به نسبت دو اتم اولی به یکی از دومی ترکیب کنید H2O ، آب خواهید داشت. شما با این واقعیت بسیار آشنا هستید که یک اتم اکسیژن و یک اتم کربن منواکسید کربن ، گاز سمی، تولید می کنند. اما اگر اتم دیگری از اکسیژن اضافه کنید ، دی اکسید کربن ، یک گاز بی ضرر، به دست می آورید.

نباید فکر کنید که اصول شیمی ، فیزیک و ریاضیات با اصول ذهن ناخودآگاه شما فرق دارد. بگذارید یک اصل کلی پذیرفته شده را در نظر بگیریم: "آب همیشه به دنبال هم سطح شدن است ." این یک اصل جهانی است که در همه جا برای آب قابل اجرا است.

یک اصل دیگر را در نظر بگیرید: "ماده هنگام گرم شدن منبسط می شود."

این در هر کجا ، در هر زمان و تحت هر شرایطی صادق است. شما می توانید یک تکه فولاد را گرم کنید ، و بدون در نظر گرفتن اینکه این فولاد در چین ، انگلیس یا هند یافت می شود ، منبسط خواهد شد.

همچنین یک حقیقت جهانی است که هرچه در ذهن ناخودآگاه خود تأثیر می گذارید ، به صورت شهودی به عنوان شرایط ، تجربه و رویداد بیان می شود.

دعای شما مستجاب می شود زیرا ذهن ناخودآگاه شما به طور اصولی کار می کند. به عنوان مثال ، اصل الکتریسیته این است که از پتانسیل بالاتر به پائین حرکت می کند. شما هنگام استفاده از آن ، اصل الکتریسیته را تغییر نمی دهید ، بلکه با همکاری با طبیعت می توانید اختراعات و اکتشافات شگفت انگیزی را به وجود آورید ، که بشریت را به روش های بی شماری برکت می دهد.

ضمیر ناخودآگاه شما اصولی است و طبق قانون اعتقاد عمل می کند. شما باید بدانید که اعتقاد چیست ، چرا کار می کند ، و چگونه کار می کند.

قانون ذهن شما قانون اعتقاد است. این بدان معنی است که به روشی که ذهن شما کار می کند ، اعتقاد داشته باشید ، به خود اعتقاد داشته باشید. اعتقاد ذهن شما فکر شما است - ساده است - فقط همین و هیچ چیز دیگری.

تمام تجربیات ، وقایع ، شرایط و اعمال شما واکنش ذهن ناخودآگاه شما به افکار شماست.

به یاد داشته باشید ، این چیزی نیست که به آن اعتقاد داشته باشید ، بلکه اعتقاد به ذهن خودتان است که نتیجه را به همراه می آورد. از اعتقاد به باورهای دروغین ، عقاید ، خرافات و ترسهای بشر دست بردارید. به حقایق ابدی زندگی ایمان بیاورید ، که هرگز تغییر نمی کنند. سپس ، به جلو ، به سمت بالا و به سمت خدا حرکت خواهید کرد.

هر کس این کتاب را بخواند و اصول ذهن ناخودآگاه را که در اینجا آورده شده است بکار ببرد ؛ قادر خواهد بود از نظر علمی و مؤثر برای خود و دیگران دعا کند. دعای شما مطابق قانون جهانی عمل و واکنش پاسخ داده می‌شود.

واکنش ، پاسخی است از ذهن ناخودآگاه شما که با ماهیت فکر شما مطابقت دارد. ذهن خود را با مفاهیم هارمونی ، سلامتی ، صلح و حسن نیت مشغول کنید و شگفتی ها در زندگی شما اتفاق می افتد.

دوگانگی ذهن

شما فقط یک ذهن دارید ، اما ذهن شما دارای دو ویژگی متمایز است. خط مشخصه بین این دو برای همه زن ها و مردهای متفکر امروزی کاملاً مشهود است. دو کارکرد ذهن شما اساساً با هم متفاوت نیستند.

هر کدام دارای ویژگی ها و قدرت های جداگانه و مجزا هستند. نامی که معمولاً برای تشخیص دو کارکرد ذهن شما به کار می رود به شرح زیر است:

عینی Objective و درونی و ذهنی Subjective ، ذهن خودآگاه و ناخودآگاه ، ذهن بیدار و خواب ، سطح و عمیق ، ذهن داوطلبانه و ذهن غیر ارادی ، زن و مرد و اصطلاحات دیگر. شما اصطلاحات "خودآگاه" و "ناخودآگاه" را برای نشان دادن ماهیت دوگانه ذهن خود در طول این کتاب خواهید دید.

برای ادامه بر روی لینک روبرو کلیک کنید: بخش دوم فصل اول کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه – تفاوت دو ذهن

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مطالب خواندنی ، جذاب و آموزشی | جواب های مشخص و واضح برای پرسش ها و سوال های رایج | ترجمه متن های علمی به همراه آموزش لغات انگلیسی
Designed By English Partner Powered by فاضل احمدزاده